marți, 1 decembrie 2009

nu am o zi prea buna...


A inceput atat de frumos ziua asta... Desi inghesuita intr-o margine de pat de jumatatea mea care isi depasise demult jumatatea de pat, m-am trezit zambind si cu chef de o zi plina de sentimente frumoase.

N-as fi vrut nicidecum sa plec la birou intr-o zi libera pentru aproape toata populatia tarii: adio prichindei pe strazi, adio masini, claxoane si nervi pe Calea Victoriei. Am mers, ca de obicei, pe jos fara sa admir cladirile de data asta. Am mers repede ca si cum as fi vrut sa ajung intr-o clipita, sa-mi fac treaba si sa ma intorc acasa.

Avea sa fie una dintre acele prea putine zile in care eu si el ajungeam in acelasi timp acasa...mult mai devreme decat de obicei...mai devreme cu vreo 3 ore, ceea ce mie-mi pare cam jumatate de zi uneori.

Si aveam chef de o plimbare in doi, mai lunga decat cea de aseara, mai intina, fara conversatii la telefon cu unii si cu altii, voiam sa fim noi si sa respir aer, fie el si poluat! Stau o zi intreaga inchisa in birou, apoi inca 2 ore intr-o sala de curs.. Ajung acasa la 9, cu gandul la dus, la somn si la a doua zi. Astazi voiam si eu sa fie altfel... Dar nu a fost sa fie... Sunt iar acasa, desi este doar 6...

De maine imi voi relua programul iar ora 6 va deveni doar ora la care incep cursurile pentru mine si o alta ora din programul lui mult prea lung....

3 comentarii:

  1. Multumesc. Iata un om care ma citeste. Ce frumos :D Me happy now!
    Stiu ca vor exista si alte zile libere... Voiam eu sa ma alint si sa ma rasfat. Pana la urma a fost o seara draguta... in 4 :)

    RăspundețiȘtergere