luni, 21 decembrie 2009



Un comentariu:

  1. Draga Ramona(una dintre multe),
    1.nunta e in octombrie(poti sa mi-o iei inainte daca vrei)
    2.sentimentele despre acest eveniment, cele care conteaza cu adevarat, sunt cele pe care Eu le am fata de evenimentul asta (pe care nu il vad ca o fitza sau ca o simpla petrecere) este pur si simplu ceva ce imi doresc mult, un gand care imi taie respiratia nu ptr chestiile superficiale pe care le implica...cum ar fii o rochie, bani, muzica si dans...e complicat sa intelegi daca nu ai simtit asta, e vorba de o etapa, de o persoana cu care ai pleca si pe marte chiar daca ai stii ca nu te-ai mai intoarce,de un viitor frumos si linistit(nu neaparat extravagant, nici nu mai vreau asta, doar linistit)Ce mai conteaza f mult ptr mine este ceea ce simte el,cam aeleasi lucruri cred, doar ca nu le poate pune in cuvinte ptr ca nu a facut literatura cu Iruc. si chiar daca nu vb foarte mult e un Om superb care stie sa isi atrate calitatile fata de persoanele care merita sa i le vada.
    3.Tentativa aia de ironie cu legatul mintilor sa stii ca ai nimerit-o. si ma bucur ca e asa..stii tu ce zic
    4.si da, am alte asteptari si alte dorinte.recunosc si mai mult, sunt foarte fericita asa cum suntem, ptr ca suntem 2 acum. oricum, mi-a placut subiectul, ceea ce nu imi place este ca mi se judeca viata si habar nu ai de nimic!!!! cat despre prieteniile care tin o viata"parca" ..."parca asa e"

    RăspundețiȘtergere