sâmbătă, 26 decembrie 2009

Cadou pentru tata!

Am vazut acum ceva vreme la statusul unei prietene un link ce parea ori virus, ori joc...asadar neinteresant pentru mine. Astazi am hotarat sa-mi risc pc-ul si sa clickuiesc respectivul link! E un concurs... pe bune sau nu, n-am nici cea mai vaga idee, dar m-am bagat si eu ca musca-n lapte sa castig ceva pentru tata, ce-i drept!
Sper sa il suprind placut si sa primesc imbratisari calde si zambete minunate de fericite.
Asadar, va rog sa ma ajutati cu un click pe linkul de mai jos:
Daca stiti ca este doar vreo prostie de pe net, nu-mi spulberati sperantele si click-uiti in continuare si... Mihai, watch out:)
Multumesc tare mult!

3 comentarii:

  1. My compliment for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog

    CLICK PHOTOSPHERA

    Even week another photo album

    Greetings from Italy and good holidays

    Marlow

    RăspundețiȘtergere
  2. inca un verzishor shi d la mine ;)) hehehe ... LA MULTZI ANI, Ramona !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, SS!
    La multi ani de... poveste!

    RăspundețiȘtergere