luni, 21 decembrie 2009

Cel mai frumos brad din lume


Cel mai frumos brad din lume se afla la mine in sufragerie. Nu l-am furat gata impodobit din niciun supermarket si nici nu am chemat vreo echipa de decoratori specializati in ornamente de Craciun. L-am impodobit in doi...pentru prima data, si a iesit cel mai frumos brad din lume. Nu accept contraziceri.
Cumparat dintr-o pietusca cu prea putini brazi pentru perioada asta a anului, braducul meu cel frumos si-a facut loc in sufletul meu intr-o clipita. I-am cumparat luminite, beteala si globuri pentru ca sa fie fericit si pentru ca Mosului sa-i fie drag sa se odihneasca langa el. Am asezat strategic un fotoliu rosu exact langa pentru ca celui cu barba alba sa-i fie mai usor sa poposeasca in mica noastra casa.
Ce frumos arata casa decorata de sarbatoare...

4 comentarii: