miercuri, 23 decembrie 2009

Sarbatori, cu drag si tastatura cu trac!


In fiecare an de Craciun sunt acasa, cu mama, cu tata, cu Soso.
Aveam de gand sa scriu frumos, sensibil, cu drag si dragoste, dar tastatura incredibila a fratiorului meu ma impiedica sa gandesc sensibil. Nu-mi vin in minte cuvinte prea frumoase cand tastatura asta arata cam asa: in loc de s sta h, in loc de punct sta virgula. Space-ul mi se pare imposibil de apasat- sta mult inclinat spre dreapta. Horror! Toate gandurile mele se indreapta spre tastatura asta incredibila - ma gandesc numai cum sa apas pe tastele astea mai usor, fara sa-mi prind degetele printre....
Cred ca vorbesc cu Mos Craciun sa-i schimbe si tastatura. Daca a reusit cu mouse-ul, gaseste el si tastatura perfecta!
Revin cu gandurile mele sensibiloase maine, cand imi voi relua locul in camera mea, acum ocupata de oaspeti veniti de departe!
Si daca maine impachetatul sarmalelor si intalnirile cu prieteni dragi ma vor tine departe de tehnologie va urez din suflet Craciun Fericit!

3 comentarii:

  1. Craciun Fericit! si nu il priva pe fratiorul tau de la un cadou mai serios, poate ca lui ii place sa cante la pian si exerseaza pe tastatura, mai stii? :)

    RăspundețiȘtergere