duminică, 29 noiembrie 2009

back home

Asa cum scriam ieri dimineata, am facut o vizita parintilor mei weekendul acesta. Si nu am fost singura. Jumatatea mea m-a insotit. A fost un weekend linistit, de familie, cu discutii despre viitor, vise si dorinte, cu glume, zambete si mancare buuuna!
Probabil ne-am ingrasat vreo 2 kilograme de la delicioasele mese pregatite de mama, dar nu ne pare rau ca am facut asa excese. A meritat fiecare calorie.
Ma bucur insa ca ne-am intors in casuta asta mica din Amzei, pentru ca aici e acum "acasa" pentru mine. Chiar daca putine lucruri imi apartin aici. Cateva jucarii, suveniruri si multe, multe reviste. In rest, totul e al casei, desi poate cumparat de noi, desi redecorat de noi, nimic nu imi si nu ne apartine...
Visez la momentul in care voi avea o casa a mea, decorata in totalitate de mine... Cred ca nu am specificat niciodata asta despre mine... ador sa decorez case. As face asta in fiecare zi, intr-o alta casa, intr-un alt colt de lume...
Daca aveti nevoie de decoratori...ma ofer, asa... de drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu