vineri, 27 noiembrie 2009

Real Raicu

Citeam mai devreme ultimul post al Papusii Rusesti si am realizat ca astazi de dimineata vorbeam la telefon cu buna mea prietena Ruxi, exact despre evenimentul de aseara si despre Andreea Raicu, pe care nici eu nu o mai vazusem in real life.
Auzisem atatea despre ea, o vazusem in sute de poze si nu stiam cum este ea, asa in carne si oase si nu tiparita sau filmata. (Cel mai recent o admirasem in editorialul Elle - Decembrie - trebuie sa o vedeti!)
Aseara am privit-o minute bune, din primul rand, poate uneori mult prea insistent. Si... mi-a placut! Este o femeie frumoasa, cu o tinuta impecabila. Delicata in esenta, Andreea Raicu n-a fost nicidecum vedeta cu fite. Nu a intarziat, nu s-a plimbat ostentativ printre invitati, doar de dragul de a observa lumea ca she's the star there, ci a asteptat rabdatoare momentul in care a adresat cateva cuvinte publicului. S nu s-a balbait, si nu a citit un discurs gata pregatit de altii doar ca sa sune bine. Si a vorbit frumos, natural, curat!
Si mi-a placuuuuut!

P.S. Pentru Papusa Ruseasca - Si eu i-am zambit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu