marți, 30 iunie 2009

ciocolata de ciocolata!


V-am spus vreodata ca viata mea e roz? In sensul acela de "La vie en rose" , dar nu numai datorita lui... ci datorita tuturor oamenilor dragi mie... Ma rasfata in fiecare zi cu zambete, cu caldura, cu imbratisari, cu discutii inteligente, inocente, haioase, uneori zgomotoase...
Si... impachetari cu ciocolata!
Deci, sa va povestesc cum am fost eu ieri la Silhouette... si m-am invelit in ciocolata. :) (Dragele mele, invidiati-ma, aveti de ce... Dragii mei, stop imagining things)
Tehnic, impachetarile cu cicolata au rolul de a te scapa de celulita (daca ai), de a reda elasticitatea si fermitatea pielii si, bineinteles a-ti catifela trupusorul...
Mai putin tehnic, ciocolata asta iti face ziua mai frumoasa si picioare numai bune de... admirat. Sa va spun cum se intampla.... Vine terapeutul si iti ofera una bucata halat pufos, una bucata prosop, papuci si chilotei de unica folosinta. Si restul e istorie! Glumesc!
Urmeaza un gomaj nu foarte dur, pentru indepartarea celulelor moarte, un dus, pentru indepartarea gomajului, un masaj cu nu-stiu-ce-ulei frumos mirositor... si... impachetarea propriu-zisa. Aplicarea "ciucalatii" se face cu o pensula care se poate dovedi gadilatoare pentru uniii/unele. Se aplica un celofan si un soi de plapuma incalzita (patura termica). Dupa 12 minutele, dai fuguta la dus... mai aplici o crema... si gata! Esti fresh and silky all over.... mai exact de la calcaie pana pe sub sani.
Eu una m-am simtit ca intr-o ceasca de ciocolata calda...fina si cremoasa! Si rezultatele se simt si azi...pielea mea este inca fina, fina, fina...ca matasea (parca asa era). Daca nu ma credeti, El poate sa confirme.
Nu-i asa, dragul meu? (Spune ca, "da"!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu