sâmbătă, 18 decembrie 2010

Despre oamenii mari

Mi-am dat seama ca e tare complicat sa scriu despre toti oamenii mari din viata mea, asa cum imi propusesem (unul pe zi), si asta nu din cauza faptului ca mi-ar lua foarte mult timp sa scriu cateva paragrafe (care oricum nu egaleaza maretia acestora), ci pentru ca am nevoie de o stare anume.
Trebuie sa ma intorc undeva in mintea mea si sa calatoresc printre amintiri. Citesc acum o carte foarte tare (Thinking Architecture, Peter Zumthor) din care exact asta invat. Sa ma intorc la amintirile mele. Pentru asta am nevoie de liniste, de relaxare, de odihna. E de-a dreptul complicat sa obtin toate astea zilnic. Si pe langa astea, mai e si locul din care scriu. Nu ma gandesc acum la vreo locatie exotica, ci mai degraba la un loc pe sufletul meu, care sa transmita energii pozitive.
Lista exista. Oamenii mari nu au disparut brusc din viata mea. Doar trebuie sa ii simt intr-un moment anume, intr-un loc anume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu