joi, 19 martie 2009

Pentru ele

Nervul sciatic isi face de cap. S-a incapatanat sa-mi fure mersul de gazela si sa ma transforme intr-un personaj mai interesant...cu mers lin si un pic cam dezechilibrat. Imi lipseste bastonul lui Dr. House pentru a deveni cu adevarat atragatoare...de priviri pline de compasiune. :D
Dar... vorba ceea cu niscaiva Diclofenac si un strop de Mydocalm se face gazela gata de-o plimbare veritabila...Sac!
Dar...revenind la situatia de fata...as vrea sa ii multumesc Nervului pentru o treaba... M-a cam imobilizat la pat cu genunchii la piept si mi-a creat contextul perfect imposibil de a putea privi televizorul dintr-un unghi potrivit ori de a tasta in mod corespunzator. Asa ca mi-au zburat mie gandurile hat departe la...ziua de AZI cand...
Iri a devenit "sefa" dupa ce Mireille, citez: "dupa 10 ani -fara 4 luni!- (..) a acceptat provocarea de a lucra intr-un alt domeniu (...) la Ursus Breweries, care nu mai are nevoie de nicio prezentare".
So...Mireille, bine ca pleci, naspa ca pleci and Iri, bine ca ai ramas!
Cherica (imagineaza-ti acum un sir de "cine-ti mai ia tie cartofi cu usturoi" si "pe cine mai bat eu la cap cu deco") ...bine ca ne mai vizitezi, ca altfel ma vedeam nevoita sa trimit porumbei cu ravase pe la concurenta...
Si-uite-asa (n-am incalecat inca pe-o sa) din 7 am ramas 5...
Iri, Ioana, Lumi, Ileana si subsemnata...
Si acum:
Iri, va trebui sa ne luptam cu toate fortele dimineata la cafea, cu toate bunatatile...deh, orgasmul nu poate suferi o scadere in intensitate..
Ioana, nu-i asa ca de acum vei imparti portia Mirelei de cafea cu noi? :D Sac, Mireille!
Luuumiiii, nu-i asa ca cele doua minti stralucite ale noastre vor gasi o solutie de "criza" de spate pentru pungile alea?
Ileana, vine primavara acusica...decolteu, zambet stralucitor si contracte dupa contracte, nu?:D
Mireille, jumatatea mea asteapta firme luminoase de la astia cu berea si eu...libertatea de a te suna oricand :D Hai ca nu cer mult!:P
Cherica, poate ne-aduci si tu reviste de-ale tale sa nu mai dam banii pe ele :D
Asadar, fetelor..hands together! Viata e atat de...hmmm...roz, nu? :D

P.S. Mireille, Diclofenacul asta are efecte adverse mai...ciudate? I feel high!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu