vineri, 27 martie 2009

O cautam pe Ea...

Fericita, va anunt ca am scapat de..Nerv. A tot insistat, insa cred ca s-a prins ca am prieten si ca treaba-i serioasa. Am insa o vaga banuiala ca respectivul era insurat ori avea o amanta ultra geloasa, ca de cateva zile incerc s-o dau la pace cu madame R... A venit suparata si mi-a aruncat o durere de amigdale, un nas infundat si-o imposibilitate de a manca de n-am mai pomenit. Inca mai port tratative cu nesuferita asta, tratative mijlocite ce-i drept de bunul meu amic, Ospen, pe care l-am intalnit intamplator intr-o farmacie micuta din Piata Amzei.
Profit de incetineala mea motorie pentru a pleca cu gandul unde doresc..si acum ma tot gandesc la provocarea aparuta in micul paradis redactional: aceea de a o gasi pe Ea. Ne-o imaginam inteligenta, frumoasa, cu simtul umorului, creativa, gingasa, sensibila....ca noi! :) Ne asteptam sa fie exact asa: inteligenta, frumoasa, cu simtul umorului, creativa, gingasa, sensibila. Nu cerem mult si nu asteptam mai mult decat avem nevoie: cineva care sa completeze aproape perfect bucatica lipsa. Marginile pot fi intotdeauna slefuite sa incapa in puzzle, insa noi lucram cu pile subtiri. Nu vrem sa ne dotam cu dalta, ciocan si fierastrau...
Draga mea, viitoare Eva a paradisului redactional, te asteptam cu o ghirlanda sa-ti accesorizam frumoasa tinuta din frunze pe care suntem sigure ca o porti deja...
Dragele mele pacatoase, voi cum credeti ca va fi Ea?!
....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu