duminică, 21 martie 2010

Ce bine e...

Imi place uneori sa stau singura pe canapea si sa ma gandesc la toate minunile din lume. Daca mai e si proaspat curata casa e si mai bine. E spatiul parca mult mai mare si gandurile mele au loc sa se desfasoare, sa zboare libere!
Asta e o astfel de zi. Mi se pare ca am avut parca un weekend mai lung decat celelalte. Poate ca am dormit mai putin, poate pentru ca m-am bucurat in sfarsit de soare, poate pentru ca stiu ca inca nu s-a incheiat ziua de azi. Ciudat! Nu ma gandesc la maine ca la o zi de luni de job, ci ca la o zi de luni de scris cu placere pentru reviste. Sper sa nu-mi strice nimeni feng shuiul ca n-o sa se termine bine.
Cred ca de fapt toata amorteala mea se datora frigului. Cred ca functionez asa pe "low battery" in sezonul rece si cum asta a fost atat de luuung cred ca eram aproape de ultimul "beep". Ma bucur ca a iesit soarele la timp si m-a salvat.
Doamne, ce bine e sa fie primavara, sa port ochelari de soare si haine subtiri, sa zburd pe trotuare.
Ce bine e sa nu fie frig, sa nu fac slalom printre troiene, sa nu ma imbrac cu 3 bluze si maiou pe dedesubt.
Ce bine, ce bine, ce bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu